حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
شناسه : 32370

با هدف گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم، جشنواره شهید رجایی در استان با حضور استاندار ایلام و سایر مسئولان استانی برگزار و براساس ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ از دستگاه های برتر تجلیل بعمل آمد. در این آیین دادگستری استان ایلام به عنوان دستگاه برتر در شاخص میز خدمت الکترونیکی […]

پ
پ

با هدف گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم، جشنواره شهید رجایی در استان با حضور استاندار ایلام و سایر مسئولان استانی برگزار و براساس ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ از دستگاه های برتر تجلیل بعمل آمد.

در این آیین دادگستری استان ایلام به عنوان دستگاه برتر در شاخص میز خدمت الکترونیکی معرفی شد و با اهداء لوح سپاس و تندیس جشنواره از دکتر علی‌محمدی رئیس کل دادگستری استان تجلیل شد.

حسن بهرام نیا در این مراسم، اربعین را یکی از میدان ها و آزمون های مهم برای خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: خوشبختانه اغلب دستگاه ها پای کار بوده و ما بنا داریم پس از مراسم اربعین دستگاه های خدمت رسان در این حوزه را ارزیابی و از برترین ها تجلیل کنیم.

استاندار ایلام رقابت بین دستگاه های اجرایی و کسب مقام های برتر را اتفاقی شایسته در راستای افزایش خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: علی رغم این رقابت‌ها فاصله دستگاه ها با هم در این رقابت بسیار اندک و نزدیک به هم بوده که نشان از تلاش آن ها در عرصه خدمت رسانی به مردم است.

وی همچنین گفت: دولت کار و تلاش در یک سال از فعالیت خود کارنامه درخشانی داشته و مردم با مقایسه این دولت با دولت قبل به تفاوت ها و تغییرات پی خواهند برد.

در پایان این آیین دستگاه های برتر و برگزیده جشنواره شهید رجایی در استان ایلام بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ معرفی شدند که دادگستری کل استان ایلام به عنوان دستگاه برتر در شاخص میز خدمت الکترونیکی برگزیده شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در حاشیه این مراسم با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان، از مسئولیت پذیری به عنوان بعد دیگر خدمت گزاری به مردم یاد کرد و بیان داشت: همه ما باید در راستای ارتقاء فرهنگ مطالبه گری در جامعه و در نتیجه آن ارائه خدمت مطلوب به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

گفتنی است جشنواره شهید رجایی به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه‌کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آن ها هر سال در سطوح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.