حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۰۶
شناسه : 32299

شهرام کرمی بااشاره به توسعه بهره گیری از فناوری های نوین و سامانه های ارتباطی آنلاین در دستگاه قضایی، اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا، دستگاه قضایی تلاش کرد تا میزان خدمات الکترونیک خود به مردم را به منظور کاهش ترددها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حداکثر برساند. وی ادامه داد: یکی از این خدمات […]

پ
پ

شهرام کرمی بااشاره به توسعه بهره گیری از فناوری های نوین و سامانه های ارتباطی آنلاین در دستگاه قضایی، اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا، دستگاه قضایی تلاش کرد تا میزان خدمات الکترونیک خود به مردم را به منظور کاهش ترددها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حداکثر برساند.

وی ادامه داد: یکی از این خدمات که با کمک فناوری های نوین به شکل الکترونیکی در آمد‌، راه اندازی دادرسی‌های الکترونیک برای زندانیان بود که در راستای حفظ سلامت آنها در ایام شیوع بیماری کرونا اجرا شد.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه طی مدت ۲ سال اخیر اتاق های دادرسی الکترونیک در زندان‌ها و شعب مراجع قضایی کشور راه اندازی شدند، اعلام کرد: در دادرسی الکترونیک دیگر نیازی به اعزام زندانیان به مراجع قضایی نیست و قاضی بصورت آنلاین می تواند به پرونده هر زندانی رسیدگی کند.

وی با تاکید براینکه اجرای این طرح مزیت‌های دیگری هم بدنبال داشت، افزود: صرفه جویی در وقت، کاهش ترددها، ارتقای شاخص امنیت و پیشگیری از خطرات احتمالی حین اعزام زندانی از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

کرمی اشاره ای هم به آمار استفاده از دادرسی الکترونیک برای زندانیان کرمانشاهی پرداخت و گفت: در چندماهه اخیر، حدود ۲هزارو ۹۲ زندانی در کرمانشاه دادرسی داشته اند که از این تعداد دادرسی هزارو ۹۱۰ زندانی به شکل الکترونیک بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.