حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
شناسه : 32252

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری از آزاد سازی بیش از ۲۲ هکتار از بستر و حریم تصرف شده رودخانه های استان مازندران با دستور قضایی خبر داد. وی گفت: موضوع آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها ، مجاری آبی و دریاچه ها به طور جدی از سوی دستگاه قضایی استان مورد رصد قرارمی […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری از آزاد سازی بیش از ۲۲ هکتار از بستر و حریم تصرف شده رودخانه های استان مازندران با دستور قضایی خبر داد.

وی گفت: موضوع آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها ، مجاری آبی و دریاچه ها به طور جدی از سوی دستگاه قضایی استان مورد رصد قرارمی گیرد ودر دستور کار شورای حفظ حقوق بیت المال استان است.

رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضائیه و با پیگیری و نظارت دستگاه قضایی استان تاکنون اقدامات خوبی از سوی روسا و دادستانهای استان در خصوص آزاد سازی حریم رودخانه های استان صورت گرفته است البته آزاد سازی هر چه بهتر حریم رودخانه ها مستلزم همکاری دیگر ادارات مرتبط است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به آزاد سازی بیش از ۲۲ هکتار از بستر و حریم تصرف شده رودخانه های استان مازندران ارابتدای سال جاری تا کنون تاکید کرد: دستگاه قضایی استان به هیچ عنوان اجازه دست اندازی افراد سود جو به منابع ملی و طبیعی را نخواهد داد و با متصرفین قاطعانه برخورد خواهد کرد و اقدامات در راستای آزاد سازی حریم و بستر رودخانه ها ادامه خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.