حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
شناسه : 32262

 دیدار مردمی این هفته حجت الاسلام والمسلمین اکبری ومعاونان قضایی دادگستری استان مازندران در سالن دیدار مردمی برگزار شد. در این دیدار رئیس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان مازندران به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۴۵ نفر از مراجعان رسیدگی کردند. رئیس کل دادگستری استان مازندران در حاشیه این دیدار با اشاره به منویات […]

پ
پ

 دیدار مردمی این هفته حجت الاسلام والمسلمین اکبری ومعاونان قضایی دادگستری استان مازندران در سالن دیدار مردمی برگزار شد.

در این دیدار رئیس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان مازندران به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۴۵ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در حاشیه این دیدار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد لزوم حضور مسئولان در بین مردم و تأکیدات رئیس قوه قضاییه در این خصوص اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی و مفاد سند تحول و با حضور در جمع مردم ضمن اطلاع از مشکلات موجود، اقدامات لازم جهت رسیدگی به مسائل و رفع موانع پیش روی آن ها صورت می‌گیرد.

درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، رسیدگی مجدد به پرونده‌هایی که رای آن‌ها قطعی شده و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولین قضایی دادگستری استان مازندران بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.