حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
شناسه : 32249

حجت الاسلام و المسلمین «مظفری» رئیس دیوان عدالت اداری در دیدار با «کامران علی اف» دادستان کل کشور جمهوری آذربایجان، با خیر مقدم و تشکر از حضور میهمانان ابراز امیدواری کرد که نشست‌های مقامات قضایی ۲ کشور با نگاه حقوقی و قانون مدارانه در توسعه ارتباطات و حل و فصل بسیاری از موضوعات تاثیر گذار […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین «مظفری» رئیس دیوان عدالت اداری در دیدار با «کامران علی اف» دادستان کل کشور جمهوری آذربایجان، با خیر مقدم و تشکر از حضور میهمانان ابراز امیدواری کرد که نشست‌های مقامات قضایی ۲ کشور با نگاه حقوقی و قانون مدارانه در توسعه ارتباطات و حل و فصل بسیاری از موضوعات تاثیر گذار و سرفصل تحول در ارتباطات بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان باشد.

وی افزود: مقامات قضایی ایران از انجام این گونه دیدارها استقبال می‌کنند و امیدواریم که این نشست‌ها که دارای آثار و برکات زیادی است، جنبه اجرایی نیز داشته باشد.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به استقلال مقامات قضایی جهان در اخذ تصمیمات، افزود: در ایران نیز قوه‌قضاییه و زیر مجموعه آن و همکاران قضایی دیوان عدالت اداری کاملا مستقل و بر اساس موازین قانونی و بدون توجه به حواشی به داوری نشسته و به دعاوی مردم رسیدگی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با بیان اینکه آنچه به نظم جهانی دامن می‌زند ارتباط کشورهای مختلف با یکدیگر است، افزود: ارتباط ما با کشورهای همسایه فراتر از مسایل سیاسی و به دلیل علقه خویشاوندی با مردم کشورهای هم مرز از جمله جمهوری آذربایجان است.

وی ادامه داد: از اینگونه ارتباطات و دیدارها استقبال می‌کنیم تا سر فصلی برای انجام گفت وگوها و اقدامات بهتر در آینده باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.