حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
شناسه : 32160

ابراهیمی  گفت: با عنایت به دستور ریاست سازمان ثبت اسناد واملاک کشور در راستای اجرای طرح جهادی میزخدمت و برنامه تحول و تعالی قوه قضاییه مبنی بر حضور در مساجد و انجام ملاقات با مردم و رسیدگی به مسائل ثبتی و استماع مشکلات و اقدام جهت رفع مشکلات آنها ۶۰ میز خدمت جهادی در سیستان و […]

پ
پ

ابراهیمی  گفت: با عنایت به دستور ریاست سازمان ثبت اسناد واملاک کشور در راستای اجرای طرح جهادی میزخدمت و برنامه تحول و تعالی قوه قضاییه مبنی بر حضور در مساجد و انجام ملاقات با مردم و رسیدگی به مسائل ثبتی و استماع مشکلات و اقدام جهت رفع مشکلات آنها ۶۰ میز خدمت جهادی در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی افزود: در سه ماهه اول سال جاری در گزارش ارائه شده توسط مدیرسازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان به استاندار استان در زمینه اقدامات انجام شده و برگزاری میزهای خدمت جهادی برای حل مشکلات روستاها ، حاشیه شهرها ، محله ها و مناطق محروم تعداد ۳۹۹ میزخدمت جهادی عمومی و برای پیگیری و رفع موانع تولید و اشتغال در کارخانجات و کارگاه های تولیدی تعداد ۱۱ میز تخصصی و همچنین۳۷ اعزام گروه های جهادی به روستا ها صورت گرفته است که در این راستا اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بیشترین همکاری را با سازمان بسیج کارمندان داشته و به عنوان دستگاه بر تر معرفی شده است.

ابراهیمی افزود: برای حل مشکلات مردم در نقاط دور از دسترس از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۱میز خدمت به طور مستقیم ،دیدار چهره به چهره با مردم در نقاط محروم و مرزی استان بوده و ۱۹ میز خدمت با حضور فرماندار ، رئیس شورای شهر ،رئیس جهاد کشاورزی و … استان و شهرستان ها بوده است که در مجموع ۶۰ میز خدمت جهادی در استان برگزار شده است و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای به تک برگ، آگاه سازی مردم نسبت به تعویض رایگان اسناد مالکیت، تهیه نقشه کاداستر اراضی کشاورزی کل استان را از مهمترین خدمات این سازمان در میزهای جهادی عنوان کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.