حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۳۴
شناسه : 32143

محمد جعفر عبدالهی اظهار کرد: با هدف نشر فرهنگ صلح و سازش و به موجب اجرای پویش به عشق حسین (ع) می بخشم، محکوم به قصاص نفس مورد عفو و بخشش ولی دم در شهرستان سمنان قرار گرفت. وی افزود: این گذشت از قصاص نفس در سال جاری در استان سمنان چهارمین کسب رضایت در […]

پ
پ

محمد جعفر عبدالهی اظهار کرد: با هدف نشر فرهنگ صلح و سازش و به موجب اجرای پویش به عشق حسین (ع) می بخشم، محکوم به قصاص نفس مورد عفو و بخشش ولی دم در شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی افزود: این گذشت از قصاص نفس در سال جاری در استان سمنان چهارمین کسب رضایت در پرونده‌های قصاص در سال ۱۴۰۱ است که با اجرای پویش های سراسری قوه قضاییه باعث افزایش عفو و بخشش و اصلاح روابط بین افراد در سطح این استان شده است.

رئیس ستاد صبر استان سمنان در ادامه گفت: از آنجایی که در مناسبت های ملی و مذهبی پویش های مختلفی به برکت نام مبارک اهل بیت (ع) در استان سمنان اجرا می شود، تاکید شده است با تشکیل کارگروه های استانی و شهرستانی، فرهنگ صلح و سازش در استان افزایش یابد.

عبدالهی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های شورای حل اختلاف زندان و دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در کسب اخذ رضایت ولی دم در این پرونده گفت: عفو و رأفت اسلامی و حسینی زندگی دوباره را به محکوم قصاص نفس در این پرونده بخشید و از همه ائمه جمعه و جماعات، معتمدین و افراد صاحب نفوذ در سراسر استان دعوت بعمل می آید تا طلایه داران فرهنگ صلح وسازش در استان باشند و با مساعدت در انجام این مهم که از سوی دستگاه قضایی استان پیگیری می شود، موجبات بازگشت صحیح افراد به جامعه را فراهم آورند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.