حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
شناسه : 32092

علی شعبانی در تشریح اقدامات دادگستری کل استان قزوین در خصوص آزادسازی و رفع تصرف از اراضی ملی وزارعی استان در ۴ ماهه نخست سال‌جاری، اظهارکرد: با ورود و پیگیری‌های دادگستری کل و دادستانی استان قزوین ۲۸ مورد ساخت و سازغیر مجاز به مساحت (۴ هزار و ۱۹۰ متر مربع) در ۴ ماهه نخست سال‌جاری […]

پ
پ

علی شعبانی در تشریح اقدامات دادگستری کل استان قزوین در خصوص آزادسازی و رفع تصرف از اراضی ملی وزارعی استان در ۴ ماهه نخست سال‌جاری، اظهارکرد: با ورود و پیگیری‌های دادگستری کل و دادستانی استان قزوین ۲۸ مورد ساخت و سازغیر مجاز به مساحت (۴ هزار و ۱۹۰ متر مربع) در ۴ ماهه نخست سال‌جاری تخریب شد.

وی افزود: در راستای صیانت از حقوق‌عامه، بیت المال و پیشگیری از خطرات و خسارات احتمالی در مواقع وقوع سیل و طغیان رودخانه ها با پیگیری‌های دستگاه قضایی استان قزوین در ۴ ماهه اول امسال ۵.۵ هکتار از حریم و بستر رودخانه‌های استان آزاد سازی شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین، گفت: در راستای (تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی) ۴۱۶  مورد تغییر کاربری در اراضی کشاورزی وزراعی به مساحت ۳۷  هزار و ۳۴۰ متر مربع به وضع سابق اعاده شد.

شعبانی پلمب و مسلوب المنفعه شدن تعداد ۴۲ حلقه چاه‌ غیر مجاز و نصب ۲۲۰ کنتور هوشمند بر روی چاه‎‌ های مجاز را از سایر اقدامات دادگستری کل استان در حوزه شورای حفظ حقوق بیت المال در ۴ ماهه ابتدایی سال‌جاری برشمرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین همچنین افزود: در همین بازه زمانی و در نتیجه ورود و پیگیری‌های دادگستری کل و دادستانی استان، ۴۱۶ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان (به ارزش ریالی ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال) آزادسازی و رفع تصرف شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.