حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۱۷
شناسه : 32089

حیدر آسیابی در  اظهار کرد: فردی که با عنوان کارمند دادگستری از مردم کلاهبرداری می کرد در گرگان دستگیر شد. رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: در پی گزارش‌های مردمی به سامانه پیامکی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مبنی بر کلاهبرداری یک کارمند دادگستری، موضوع با حساسیت پیگیری شد. آسیابی افزود: پس از مدت‌ها رصد […]

پ
پ

حیدر آسیابی در  اظهار کرد: فردی که با عنوان کارمند دادگستری از مردم کلاهبرداری می کرد در گرگان دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: در پی گزارش‌های مردمی به سامانه پیامکی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مبنی بر کلاهبرداری یک کارمند دادگستری، موضوع با حساسیت پیگیری شد.

آسیابی افزود: پس از مدت‌ها رصد اطلاعاتی، کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان موفق شدند این متخلف را که در محوطه بیرونی دادگستری گرگان پرسه می‌زد، شناسایی و دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: این فرد در پوشش مسافرکش، افراد را از جلوی دادگستری گرگان سوار می کرد و در بین راه با معرفی خود به عنوان کارمند دادگستری، مامور نیروی انتظامی یا کارمند حفاظت و اطلاعات، به افراد وعده می داد در ازای دریافت پول، می تواند رای پرونده را به نفع متقاضی تغییر دهد.

آسیابی گفت: این فرد که مجرم سابقه دار است در محل اختفای خود در گرگان دستگیر و برای تکمیل تحقیقات فعلا بازداشت است.

رئیس کل دادگستری گلستان توصیه کرد: از مسیرهای قانونی پرونده های خود را دنبال کنند و فریب کلاهبرداران و مدعیان ِ نفوذ در دستگاه قضایی را نخورند. همچنین مردم گزارش های مربوط به سوء جریان های مالی و فساد اداری و کارچاق کنی را به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷ پیامک کنند.

آسیابی افزود: این سامانه پیامکی، پل ارتباط با کسانی است که می‌خواهند فساد اداری و کارچاق کنی در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه شامل اداره های بازرسی، اداره ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و اداره کل زندان ها و همچنین وکلا و کارشناسان را در استان افشا کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.