حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۳۷
شناسه : 32099

محمدتقی مشهدی از نظارت بر نحوه پرداخت تسهیلات فرزندآوری در بانک‌های استان خبر داد. مدیر کل بازرسی استان گلستان گفت: با پیگیری های انجام شده تاکنون ۱۶۹ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری به ۴ هزار و ۶۸۹ گلستانی متقاضی، پرداخت شده است و بیش از ۷ هزار متقاضی هم در مرحله تکمیل پرونده و نوبت دریافت […]

پ
پ

محمدتقی مشهدی از نظارت بر نحوه پرداخت تسهیلات فرزندآوری در بانک‌های استان خبر داد.

مدیر کل بازرسی استان گلستان گفت: با پیگیری های انجام شده تاکنون ۱۶۹ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری به ۴ هزار و ۶۸۹ گلستانی متقاضی، پرداخت شده است و بیش از ۷ هزار متقاضی هم در مرحله تکمیل پرونده و نوبت دریافت این تسهیلات هستند.

مشهدی به تلاش های این سازمان برای کمک به شتاب بخشی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و ودیعه مسکن هم اشاره کرد و گفت: از پارسال بررسی نحوه پرداخت این تسهیلات در دستور کار بازرسی قرار گرفت و با پیگیری های صورت گرفته در مجموع از نزدیک به ۲۰ هزار متقاضی وام ازدواج ، حدود ۸ هزار نفر نفر وام خود رادریافت کردند.

وی افزود: بیش از ۴ هزار متقاضی وام ازدواج هم برای تکمیل مدارک مراجعه نکرده اند و نزدیک به ۶ هزار متقاضی هم در مرحله تکمیل پرونده و نوبت دریافت وام هستند.

مدیر کل بازرسی گلستان با اشاره به این که پیگیری برای پرداخت تسهیلات به سایر متقاضیان وام ازدواج هم ادامه دارد تاکید کرد: با بانک هایی که در روند پرداخت این تسهیلات سنگ اندازی کنند، برخورد می شود .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.