حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
شناسه : 32043

حیدر آسیابی با اشاره به تلاش برای بازگشت ۱۳۰ میلیارد تومان از معوقات بانکی به بیت المال گفت: این معوقات مربوط به شش بدهکار عمده سیستم بانکی استان است که از ۴ بانک تسهیلات گرفتند اما پس ندادند. وی افزود: پیگیری بازگشت این تسهیلات یکی از اقدامات ویژه دادگستری استان است که سبب بازگشت بیش […]

پ
پ

حیدر آسیابی با اشاره به تلاش برای بازگشت ۱۳۰ میلیارد تومان از معوقات بانکی به بیت المال گفت: این معوقات مربوط به شش بدهکار عمده سیستم بانکی استان است که از ۴ بانک تسهیلات گرفتند اما پس ندادند.

وی افزود: پیگیری بازگشت این تسهیلات یکی از اقدامات ویژه دادگستری استان است که سبب بازگشت بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات سیستم بانکی از پارسال تاکنون شده است.

آسیابی ادامه داد: علاوه بر این در این مدت با ورود ویژه دستگاه قضایی استان ۴ هزار میلیارد تومان از اموال یکی از موسسه های مالی و اعتباری که به صورت غیرقانونی تصرف شده بود به بیت المال بازگردانده شد.

رئیس کل دادگستری گلستان با اعلام این که بررسی لیست بدهکاران بانکی استان ادامه دارد، گفت: اجازه نمی‌دهیم کسانی که به اسم سرمایه گذاری و تولید، تسهیلات دریافت و در جای دیگر هزینه کرده اند، در چرخه تولید و اشتغال استان خلل وارد کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.