حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
شناسه : 31990

شهرام کرمی با بیان اینکه اربعین حسینی به عنوان مهمترین مراسم مذهبی شیعیان در زمره بزرگترین اجتماعات مذهبی جهان قرار گرفته، اظهارکرد: ابعاد کمی و کیفی این مراسم به قدری گسترده است که آن را به یک رویداد منحصربفرد تبدیل کرده است. وی با بیان اینکه علیرغم تبلیغات وسیع برای مقابله با نفوذ و قدرت […]

پ
پ

شهرام کرمی با بیان اینکه اربعین حسینی به عنوان مهمترین مراسم مذهبی شیعیان در زمره بزرگترین اجتماعات مذهبی جهان قرار گرفته، اظهارکرد: ابعاد کمی و کیفی این مراسم به قدری گسترده است که آن را به یک رویداد منحصربفرد تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه علیرغم تبلیغات وسیع برای مقابله با نفوذ و قدرت نرم این رویداد بزرگ، به ملجا و پناهگاهی برای مردم مستضعف دنیا تبدیل شده است، افزود: در دنیای مادی گرای امروزی، حاصل چنین رویدادی وفاداری به ارزش های والای اسلامی، ایثارگری، از خود گذشتگی، اعلام عملی ارادت و سرسپردگی به امام حسین (ع) و بازتولید معرفت است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: بنابراین، با توجه به اهمیت اربعین حسینی و همچنین آثار دنیوی و اخروی این حرکت عظیم مردمی شایسته است که شرایط لازم برای برگزاری هرچه بهتر آن فراهم شود.

کرمی با تاکید براینکه به دلیل قرار گرفتن کرمانشاه در مسیر زوار حسینی و بازگشایی مرز خسروی امسال هم استان ما میزبان خیل عظیمی از زائرین خواهد بود، گفت: در این راستا، همه دستگاه های اجرایی استان به تناسب حوزه کاری خود باید اقداماتی را برای رفاه و امنیت زائرین در استان بوجود آورند.

وی به تشریح برخی از وظایف نیروی انتظامی در این ایام پرداخت و عنوان کرد: تعداد گشت های محسوس و نامحسوس نیروی انتظامی در مسیر تردد زوار بویژه در مبادی ورودی و خروجی، توقفگاه ها، پارکینگ های وسائل نقلیه، پایانه های مسافربری و …در این ایام افزایش پیدا کند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین جهت پیشگیری از وقوع جرایم شایع در نقاط صفر مرزی مانند تکدی گری، عبور غیرمجاز از مرز، درگیری با مامورین، خرید و فروش و عرضه و استعمال مواد مخدر، اقدامات منتهی به تهدید علیه بهداشت عمومی، خرید و فروش غیر قانونی ارز و … در دستور کار قرار دهد.

وی اضافه کرد: فرماندهی انتظامی نسبت به کنترل و رصد مجرمین، افراد سابقه دار و مشهور به شرارت مبادرت کرده و با استفاده از ابزار‌های قانونی موجود، رفتار‌های مجرمانه مجرمان سابقه‌دار به صورت مستمر رصد و نیروی انتظامی و نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی به عنوان متولیان تأمین امنیت با حمایت قاطع دستگاه قضایی در راستای جمع آوری این افراد و کاهش موارد ارتکاب جرائم اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در پایان یادآورشد: دستگاه های امنیتی و انتظامی اقدامات حفاظتی و مراقبتی لازم در مراکز شلوغ و پرتردد، مرزها و مسیرهای تردد زوار را در دستور کار خود قرار داده و با رصد اطلاعاتی مستمر و صدور دستورات مراقبتی اقدامات پیشگیرانه در زمینه های مختلف تهدیدهای امنیتی را اعمال کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.