حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۲
شناسه : 31846

ابوالفضل فرحبخش در حاشیه آغاز طرح جمع آوری معتادین متجاهر در شهرستان زرند استان کرمان،اظهارکرد: اعتیاد یکی از معضلات اجتماعی مهم است که می‌تواند مبنا و منشاء دیگر معضلات اجتماعی و بالتبع افزایش جرایم در شهرستان باشد. وی افزود: حضور معتادان متجاهر وجهه فرهنگی و مذهبی شهرستان را خدشه دار کرده است و مقابله با […]

پ
پ

ابوالفضل فرحبخش در حاشیه آغاز طرح جمع آوری معتادین متجاهر در شهرستان زرند استان کرمان،اظهارکرد: اعتیاد یکی از معضلات اجتماعی مهم است که می‌تواند مبنا و منشاء دیگر معضلات اجتماعی و بالتبع افزایش جرایم در شهرستان باشد.

وی افزود: حضور معتادان متجاهر وجهه فرهنگی و مذهبی شهرستان را خدشه دار کرده است و مقابله با این معضل اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: در اولین روز عملیات جمع آوری معتادان متجاهر تعداد ۳۰ نفر از معتادان مرد و زن در سطح شهر زرند جمع‌آوری و جهت درمان و ساماندهی به کمپ بانوان منتقل شدند.

وی ضمن تاکید بر جمع آوری معتادان متجاهر ادامه داد: بایستی مسئولان مربوطه با انجام وظایف قانونی خود اجازه ندهند؛ هیچ نقطه ای از شهر ، محل امنی برای معتادان متجاهر تبدیل شود.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند نیز با اشاره به اینکه اعتیاد یک بیماری است، گفت: دادستانی با این معضل اجتماعی برخورد و نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر و معرفی آنان به مراکز ماده ۱۶جهت درمان اقدام خواهد کرد.

رضا یعقوبی اعلام کرد : در راستای عملیات جمع آوری معتادان متجاهر اقدامات لازم جهت شناسایی و برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر نیز صورت خواهد گرفت.

گفتنی است رئیس دادگستری شهرستان زرند به اتفاق سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند از کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان در شهرستان بازدید کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.