حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۴
شناسه : 31829

صادق صادقی با همراهی فرمانده انتظامی این شهرستان به منظور شناسایی و حذف نقاط جرم خیز و تدابیر پیشگیرانه و در راستای حفظ نظم و امنیت شهروندان، به صورت سرزده از پاتوق‌های معتادان متجاهر در سطح این شهر بازدید و دستورات لازم جهت جمع آوری و معرفی این افراد به کمپ ترک اعتیاد جهت ترک […]

پ
پ

صادق صادقی با همراهی فرمانده انتظامی این شهرستان به منظور شناسایی و حذف نقاط جرم خیز و تدابیر پیشگیرانه و در راستای حفظ نظم و امنیت شهروندان، به صورت سرزده از پاتوق‌های معتادان متجاهر در سطح این شهر بازدید و دستورات لازم جهت جمع آوری و معرفی این افراد به کمپ ترک اعتیاد جهت ترک مواد مخدر را صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب سرباز و راسک بیان کرد : معتادان متجاهر از عوامل ایجاد ناامنی و سلب آسایش جامعه هستند و این افراد در صورت ترک کردن مواد مخدر می‌توانند به آغوش جامعه برگشته و افراد مفیدی باشند.

وی یکی از آسیب‌‌رسانی‌های معتادان متجاهر به جامعه را افزایش جرم سرقت عنوان کرد و گفت: با جمع‌آوری، ساماندهی و پشتیبانی از این افراد امیدواریم از بروز جرایمی مانند سرقت جلوگیری کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.