حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۶
شناسه : 31841

علی صالحی  درباره آخرین وضعیت پرونده قضایی گروگانگیران محله آجودانیه تهران، بیان کرد: متهمان این پرونده که یک نفر آقا و یک نفر خانم بودند، با زحمات و شایسته همکارانم در دستگاه قضایی و حضور معاون دادستانی تهران در محل وقوع حادثه و همچنین و اقدامات ماموران انتظامی، دستگیر شدند. وی با بیان اینکه در […]

پ
پ

علی صالحی  درباره آخرین وضعیت پرونده قضایی گروگانگیران محله آجودانیه تهران، بیان کرد: متهمان این پرونده که یک نفر آقا و یک نفر خانم بودند، با زحمات و شایسته همکارانم در دستگاه قضایی و حضور معاون دادستانی تهران در محل وقوع حادثه و همچنین و اقدامات ماموران انتظامی، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است، گفت: متهمان در حال حاضر با صدور قرار تامین بازداشت موقت در زندان هستند و روند بررسی موضوع توسط مراجع انتظامی در حال انجام است.

دادستان تهران تصریح کرد: طبق تاکیداتی که انجام شده، کشیک همکارانم در دادسرای تهران به صورت ۲۴ ساعته در کلیه نواحی تهران فعال هستند.

وی با بیان اینکه انجام این اقدامات برای حفظ امنیت مردم لحاظ شده است، گفت: امنیت مردم و جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و در این باره با افرادی که بخواهند از این حریم عبور کنند برخورد قاطعی خواهیم داشت و قطعا با مجرمان به ویژه افرادی که دارای سابقه مرتکب جرایم خشن هستند، به صورت ویژه برخورد خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.