حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۹
شناسه : 31844

غلامرضا مهدوی، در رابطه با میزان ایجاد صلح وسازش در پرونده‌های ارجاعی به شوراهای حل اختلاف استان تهران در ۳ ماهه نخست سال‌جاری، اظهارکرد: در یک تا ۲ سال گذشته شاید به دلیل این تفکر که ایجاد سازش در استان تهران امکان پذیر نیست؛ در یک بازه زمانی طولانی درصد ایجاد صلح وسازش استان کمتر […]

پ
پ

غلامرضا مهدوی، در رابطه با میزان ایجاد صلح وسازش در پرونده‌های ارجاعی به شوراهای حل اختلاف استان تهران در ۳ ماهه نخست سال‌جاری، اظهارکرد: در یک تا ۲ سال گذشته شاید به دلیل این تفکر که ایجاد سازش در استان تهران امکان پذیر نیست؛ در یک بازه زمانی طولانی درصد ایجاد صلح وسازش استان کمتر از ۱۰ درصد بود بنابراین استان تهران در این زمینه همواره در رتبه آخر استانهای کشور قرار داشت.

وی با اشاره به زحمات و تلاش مضاعف اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان تهران در ۲ سال اخیر برای افزایش ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ها، افزود: برهمین اساس راهکارهای موثری در راستای توسعه میزان ایجاد صلح و سازش در استان به دست آمده است.

رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران، عنوان کرد: اعضا شوراهای حل اختلاف استان تهران به این باور رسیده‌اند که در استان بیشتر می توان مردم را به صلح و سازش دعوت کرد، چرا که فلسفه وجودی شوراهای حل اختلاف برمبنای ایجاد صلح وسازش است.

مهدوی اضافه کرد: بر همین اساس در ۳ ماهه نخست امسال میزان ایجاد صلح وسازش در پرونده‌های ارجاع شده به شوراهای حل اختلاف استان تهران به ۴۵/۶ در صد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این درصد از میانگین کشوری میزان ایجاد صلح وسازش در پرونده‌های ارجاعی به شورا های حل اختلاف که در حال حاضر کمتر ۴۰ درصد اعلام شده ۶ درصد بیشتر است.

رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران با تفکیک میزان سازش در پرونده‌ها در شوراهای حل اختلاف شهر تهران و شهرستان‌های تابعه، افزود: در ۳ ماهه نخست امسال میانگین ایجاد سازش با همت اعضا در ۳۲ مجتمع حل اختلاف شهر تهران به ۴۹/۶ درصد و در شهرستان های تابعه به ۳۹/۷۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

مهدوی با اشاره به برنامه ریزی، رایزنی، اقدامات و ارائه راهکارهای جدید توسط شوراهای حل اختلاف استان تهران در جهت افزایش میزان ایجاد صلح و سازش در استان، افزود: بر این اساس امیدواریم به زودی و در ۳ ماهه دوم سال‌جاری میزان سازش در پرونده‎‌های ارجاعی به شوراهای حل اختلاف استان تهران به بیش از ۵۰ در صد ارتقا پیدا کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.