حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۹
شناسه : 31785

علی اصغر رفاهی در اظهار کرد: اداره کل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه همواره تسریع در رفع مشکلات مردم و رسیدگی‌ لازم جهت به نتیجه رسیدن دغدغه‌های آنها را مدنظر دارد در همین راستا متقاضیان می توانند به منظور هدفمندی و هوشمندسازی اقدامات قضایی در طرح تحول و تعالی قوه‌قضاییه، صرفه جویی در وقت، جلوگیری از تحمیل […]

پ
پ

علی اصغر رفاهی در اظهار کرد: اداره کل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه همواره تسریع در رفع مشکلات مردم و رسیدگی‌ لازم جهت به نتیجه رسیدن دغدغه‌های آنها را مدنظر دارد در همین راستا متقاضیان می توانند به منظور هدفمندی و هوشمندسازی اقدامات قضایی در طرح تحول و تعالی قوه‌قضاییه، صرفه جویی در وقت، جلوگیری از تحمیل هزینه‌های اضافی و سرعت و دقت در انجام اقدامات، با مراجعه به تارنمای www.same.eadl.ir درخواست های خود را ارسال کنند.

وی افزود: به همین منظور متقاضیان چنانچه هر در خواستی از ریاست قوه‌قضاییه یا مسئولان عالی قضایی از جمله دیدار و ملاقات مردمی دارند، می‌توانند صرفا از طریق تارنمای www.same.eadl.ir اقدام کنند.

مدیر کل مرکزارتباطات مردمی قوه‌قضاییه اظهارکرد: متقاضیان پس از مراجعه به تارنمای www.same.eadl.ir در مرحله اول باید مشخصات دقیق هویتی اعم از نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره تماس همراه و شماره ثابت را ثبت کنند.

رفاهی بیان کرد: در ادامه باید مشخصات دقیق پرونده اعم از استان، شهرستان، مجتمع، شعبه… را ثبت کرده و ضمن خودداری از پرداختن به مطالب کلی دقیقا مشکل خود را ذکر کنند.

وی در ادامه گفت: متقاضیان هنگام ذکر دقیق تقاضا باید این نکته را در نظر داشته و اعلام کنند که تاکنون به مقامات قضایی مربوط در شهرستان و استان مراجعه‌ای داشته‌اند یا خیر؟ همچنین نتیجه مراجعه به مقامات مربوط در شهرستان و استان را نیز اعلام کنند.

مدیر کل مرکزارتباطات مردمی قوه‌قضاییه اظهارکرد: هنگام ثبت درخواست حتما باید حداکثر ۵ برگ از اوراق و مدارک مرتبط با درخواست را ضمیمه کنند، همچنین سمت خود را مشخص کرده و در صورت نمایندگی با وکالت، ارائه مستند الزامی است.

رفاهی بیان کرد: نتیجه درخواست متقاضیان از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد، بنابراین آنها باید از مراجعه حضوری به اداره کل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه جهت پیگیری درخواست‌های خود اجتناب کنند.

مدیر کل مرکزارتباطات مردمی قوه قضاییه در ادامه گفت: متقاضیان به منظور پیگیری درخواست‌های خود می‌توانند از طریق دو روش اقدام کنند به این صورت که برای شهروندان تهرانی شماره تلفن ۱۲۹، داخلی ۴ و برای سایر شهرستان‌ها شماره ۰۲۱۴۱۸۰۱، داخلی ۴ در نظر گرفته شده است تا با گرفتن این شماره‌ها از نتیجه درخواست‌های خود با خبر شده و نسبت به پیگیری آن اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.