حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۹
شناسه : 31727

 در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس روسای دیوان عالی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان ، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه با رئیس دیوان عالی ازبکستان آقای بختیار اسلام اف، دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار که در فضایی دوستانه و با حضور دکتر محمد تقی صابری […]

پ
پ

 در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس روسای دیوان عالی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان ، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه با رئیس دیوان عالی ازبکستان آقای بختیار اسلام اف، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که در فضایی دوستانه و با حضور دکتر محمد تقی صابری سفیر جمهوری اسلامی ایران و مقامات سیاسی و قضایی دو کشور برگزار شد، طرفین ضمن اذعان به روابط بسیار خوب سیاسی و اقتصادی فی مابین و مرور آخرین موافقتنامه‌ها و اسناد حقوقی قضایی منعقده در ادامه موضوعاتی چون رشد کمی و کیفی همکاری های حقوقی و کیفری، انتقال محکومان، استرداد مجرمان، بکارگیری علوم دانش بنیان در سیستم قضایی و تعامل و رایزنی حداکثری در رسیدگی به مشکلات اتباع زندانی یا بازداشت شده، را مورد گفت‌وگو قرار دادند.

معاون اول قوه قضاییه ضمن تاکید بر ضرورت همکاری دوجانبه در زمینه صیانت و ارتقا حقوق بشر و کرامت انسان، تحریم های غیر قانونی و ظالمانه آمریکا علیه کشورمان را نقض فاحش حقوق بشر خصوصا در حوزه های غیرقابل نقضی چون حق حیات و حق بر سلامت و حق بر سلامت دانست.

رئیس دادگاه عالی ازبکستان نیز ضمن اشاره به روابط خوب سیاسی و اقتصادی بین دو کشور و تاکید بر آمادگی برای همکاری های قضایی با جمهوری اسلامی ایران از معاون اول قوه قضاییه برای سفر به ازبکستان دعوت کرد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.