حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۱۳
شناسه : 31680

سید محمد موسویان گفت: ۶۰ جلسه دادرسی الکترونیک در شورای حل اختلاف استان اصفهان در تیرماه برگزار شده است. موسویان با بیان اینکه یکی از راهکار‌های مناسب جهت سرعت بخشیدن به فرایند دادرسی، دادرسی الکترونیک است یادآور شد: این موضوع از مصادیق سند تحول ریاست قوه قضاییه است که خوشبختانه امروز توانستیم با پیگیری‌های خوبی […]

پ
پ

سید محمد موسویان گفت: ۶۰ جلسه دادرسی الکترونیک در شورای حل اختلاف استان اصفهان در تیرماه برگزار شده است.

موسویان با بیان اینکه یکی از راهکار‌های مناسب جهت سرعت بخشیدن به فرایند دادرسی، دادرسی الکترونیک است یادآور شد: این موضوع از مصادیق سند تحول ریاست قوه قضاییه است که خوشبختانه امروز توانستیم با پیگیری‌های خوبی که صورت گرفت شاهد انجام آن در اصفهان باشیم.

وی افزود: دادرسی الکترونیک می‌تواند به رفع اطاله دارسی، تسریع در امور جاری شورای حل اختلاف کمک کند که خوشبختانه موفق شدیم در تیرماه از ۶۰ جلسه دادرسی تعداد ۳۱ جلسه دادرسی با زندان در شهرستان اصفهان را بصورت الکترونیکی انجام دهیم و ۲۰ جلسه دادرسی در استان معادل ۹۵/۲۳ درصد نیز بصورت الکترونیکی انجام شد است.

وی خاطرنشان کرد: این کار از اقدامات مهم و بزرگی است که در شرایط کنونی بیماری کرونا انجام شد از یک سو به حفظ سلامت قضات و کارکنان شورای حل اختلاف و از سوی دیگر سلامت زندانیان، کمک می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.