حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۳
شناسه : 31674

در راستای جلوگیری از دپوی غیر مجاز کالاها و تسریع در روند ترخیص آن ها و بررسی مشکلات و معضلات در این حوزه، دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان به همراه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چابهار از انبارهای اداره بنادر و دریانوردی چابهار و منطقه آزاد و گمرک بازدید کردند. مهدی […]

پ
پ

در راستای جلوگیری از دپوی غیر مجاز کالاها و تسریع در روند ترخیص آن ها و بررسی مشکلات و معضلات در این حوزه، دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان به همراه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چابهار از انبارهای اداره بنادر و دریانوردی چابهار و منطقه آزاد و گمرک بازدید کردند.

مهدی شمس آبادی ضمن بررسی و رصد این انبارها به صورت سرزده دو مورد از موضوعات (دپوی لاستیک و لوازم یدکی) را با دستور قضایی مرتفع و تذکرات و دستورات لازم به مسئولین امر صادر کرد و همچنین مقرر شد بازدیدهای سرزده از انبارهای سطح شهرستان و ستاد اجرایی و اموال تملیکی نیز به صورت مستمر توسط مقامات قضایی انجام شود.

وی افزود: نباید در سطح استان انبارها نسبت به نگهداشت طولانی و غیرمجاز کالاها اقدام کنند و باید با نظارت مسئولان مرتبط از جمله سازمان صمت و گمرک و … نسبت به ثبت انبارها در سامانه جامع انبارها اقدام و دادستان‌های استان نسبت به رصد این انبارها مستمرا اقدام و نتیجه را به مرکز اعلام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.