حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
شناسه : 31632

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در آستانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد. بسم الله الرحمن الرحیم سلام و درود خدا بر بزرگمردان قبیله ی غیرت که در عرصه ایستادگی و صبوری نام گرانبهای خود را بر تقویم تاریخ ملت حک نمودند. آزادگان گنجینه های ارزشمندی هستند که با الهام گرفتن […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در آستانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خدا بر بزرگمردان قبیله ی غیرت که در عرصه ایستادگی و صبوری نام گرانبهای خود را بر تقویم تاریخ ملت حک نمودند.

آزادگان گنجینه های ارزشمندی هستند که با الهام گرفتن از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار علیهم السلام همچون زینب کبری سلام الله علیها که اسوه صبر و پایداری بود،توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و با معامله با خدا؛ سرافرازی را برای وطن ثبت نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی،سلامتی و طول عمر این عزیزان و خانواده های ایشان که سالها چشم‌انتظاری را به شوق لحظه دیدار تحمل کردند، از خداوند متعال مسالت می نمایم.

محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.