حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17825 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
شناسه : 31580

جلسه کارگروه تربیت بدنی زندان های استان تهران با هدف ارتقای خدمات ورزشی در زندان ها و تقدیر از کارکنان ورزشکار در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد. سید حشمت اله حیات الغیب با اشاره به لزوم توجه به سلامت جسمی کارکنان، مددجویان و سربازان وظیفه گفت: ورزش از جمله روش های مهم تکامل […]

پ
پ

جلسه کارگروه تربیت بدنی زندان های استان تهران با هدف ارتقای خدمات ورزشی در زندان ها و تقدیر از کارکنان ورزشکار در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

سید حشمت اله حیات الغیب با اشاره به لزوم توجه به سلامت جسمی کارکنان، مددجویان و سربازان وظیفه گفت: ورزش از جمله روش های مهم تکامل جسمانی، روانی و اجتماعی محسوب می شود زیرا شرکت در فعالیت های ورزشی افراد را به هم نزدیک می کند، راه ها و فرصت های بسیاری را برای بازگشت سالم و ماهر شدن در اجتماع فراهم می آورد و به طور کلی یک فرآیند آموزشی در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی برای فرد ایجاد می کند.

مدیر کل زندان های استان تهران تصریح کرد: ورزش علاوه بر اینکه ابزار ارزشمندی برای حفظ سلامت جسمانی است رابطه نزدیکی با سلامت روانی و به ویژه پیشگیری از بروز ناهنجاری های روانی دارد، ورزش از اضطراب و افسردگی می کاهد و اعتماد به نفس را افزایش می دهد، به همین دلیل در برنامه های تربیتی حائز اهمیت است. ورزش و تربیت بدنی نیز به دلیل محدودیت های فضاهای زندان ها نقش مهمی در سلامتی مددجویان دارد.

وی افزود: فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی نقش مهمی در ارتقای سلامتی زندانیان دارد و در سایه چنین فعالیت هایی می توان در تغییر، رشد و بازپروری شخصیت مددجویان اثرگذار بوده، به اهداف متعالی سازمان زندان ها در اصلاح و تربیت زندانیان نائل آمد.

حیات الغیب همچنین بیان کرد: ١٨ رشته ورزشی در ۴ گود زورخانه، ١٨سالن چند منظوره، ۴ زمین چمن طبیعی و ٣ مجموعه استخر شنا زمینه های توسعه ورزش مددجویان، سربازان وظیفه و کارکنان را در رشته هایی مانند کشتی، ورزش زورخانه ای، والیبال، فوتسال، بدمینتون، تمیز روی میز، داژبال، دارت، طناب کشی، مچ اندازی، بازی های فکری، کوهنوردی و رشته های دیگر فراهم آورده است.

وی تاکید کرد: برای حضور در مسابقات بیشتر بعد از قهرمانی به بعد تربیتی، توسعه دوستی و تعامل همراه با آموزه های دینی توجه شده است.

ورزش از جمله روش های مهم تکامل جسمانی، روانی و اجتماعی محسوب می شود زیرا شرکت در فعالیت های ورزشی افراد را به هم نزدیک می کند، راه ها و فرصت های بسیاری را برای بازگشت سالم و ماهر شدن در اجتماع فراهم می آورد و به طور کلی یک فرآیند آموزشی در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی برای فرد ایجاد می کند.

در این جلسه که اسماعیل جمیاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران، مسئولان فرهنگی و تربیت بدنی اداره کل نیز حضور داشتند از کارکنان ورزشکار که موفق به کسب مقام های برتر ورزشی در رشته های گوناگون طی ماه مبارک رمضان، هفته قوه قضاییه و مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی که در بازداشتگاه اوین برگزار شده بود، مورد تقدیر قرار گرفتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.