حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۰
شناسه : 31508

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری  اظهار کرد: اعاده به وضع سابق ۵۵ قطعه زمین کشاورزی به میزان بیش از ۶۵ هزار متر مربع با حضور نماینده دستگاه قضایی در شهرستان عباس آباد انجام شد. وی افزود: با پیگیری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰قانونی حفظ اراضی […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری  اظهار کرد: اعاده به وضع سابق ۵۵ قطعه زمین کشاورزی به میزان بیش از ۶۵ هزار متر مربع با حضور نماینده دستگاه قضایی در شهرستان عباس آباد انجام شد.

وی افزود: با پیگیری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰قانونی حفظ اراضی زارعی و باغی با حضور نماینده جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و دیگر ادارات مرتبط نسبت به اعاده به وضع سابق ۵۵ قطعه زمین به میزان ۶۵ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی و باغی شامل چندین ساختمان نیمه کاره ودیوارکشی در روستای یالبندان شهرستان عباس آباد اقدام شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران از اجرای برنامه های مستمر در جهت پیشگیری و برخورد با تصرفات اراضی ملی، تغییر کاربری‌های غیرمجاز، نظارت بر صدور مجوزات تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی به‌ویژه در مناطق کشاورزی و روستایی استان مازندران خبر داد.

وی گفت: با توجه به اینکه استان مازندران از استان های حاصل خیز بوده و بیشتر اشتغال مردم از راه کشاورزی است، شورای حفظ حقوق بیت المال استان در جهت حفظ اراضی کشاورزی تاکیدات فراوانی داشته و در این خصوص جلساتی به صورت ماهیانه تشکیل تا تصمیمات لازم به منظور پیشگیری و اثربخشی بیشتر اقدامات دستگاه ها، برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با تاکید بر ممنوعیت هرنوع تغییر کاربری زمین‏های کشاورزی، بیان کرد: مسئولان وزارت جهاد کشاورزی باید به شیوه قانونی از هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغ‌ها پیشگیری کنند و در این راستا نیروی انتظامی نیز باید کمک کار باشد و البته دادستان‏های سراسر استان نیز همکاری لازم را در این زمینه خواهند داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.