حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
شناسه : 31453

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اعلام خبر رفع تصرف از یک هزار و ۸۱۸ مترمربع ازبستر رودخانه نسارود شهرستان رامسر استان مازندران، اظهارکرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در بستر رودخانه ها توجه جدی داشته باشند. وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اعلام خبر رفع تصرف از یک هزار و ۸۱۸ مترمربع ازبستر رودخانه نسارود شهرستان رامسر استان مازندران، اظهارکرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در بستر رودخانه ها توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون چندین فقره دستور و حکم قضایی صادره در رابطه با بستر و حریم رودخانه ها در دادستانی و مراجع قضایی استان اجرا شده است، افزود: دادگستری استان مازندران در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه نسبت به این موضوع مجدانه پیگیراست و با متصرفانی که بدون اخذ مجوز و برخلاف مقررات با «ساخت و ساز، فنس کشی، خاکریزی، کاشت درخت و…» اقدام به دخل و تصرف و تجاوز به حریم و بستر رودخانه می‌کنند، برخورد می کند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران، گفت: در راستای تایید حکم صادره از دادگاه تجدیدنظر استان مازندران، با پیگیری امور منابع آب شهرهای تنکابن و رامسر با پیگیری دادستان شهرستان رامسر و همکاری نیروی انتظامی کتالم نسبت به رفع تصرف از بستر رودخانه نسارود به مساحت یک هزار و ۸۱۸ مترمربع اقدام شد.

وی تصریح کرد: متخلفان دربسیاری موارد با دیواره‌سازی موجب تغییر مسیر رودخانه و ایجاد خسارت در زمان سیلابی شدن رودخانه به زمین‌های اطراف می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین خواستار تسریع در اجرای احکام باقیمانده و توجه جدی دستگاه‌های اجرایی به اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در بستر رودخانه ها شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.