حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
شناسه : 31467

علیرضا باوی پیرامون این پرونده اظهار کرد:۲ سال پیش نزاع دست جمعی در خرمشهر بین دو طایفه رخ داد که منجر به فوت یک نفر و اختلافات فی ما بین این دو طایفه شد. وی افزود: با تشکیل پرونده در دادسرای خرمشهر، ۳۰ نفر در این نزاع دستگیر و تعدادی به اتهام قتل روانه زندان […]

پ
پ

علیرضا باوی پیرامون این پرونده اظهار کرد:۲ سال پیش نزاع دست جمعی در خرمشهر بین دو طایفه رخ داد که منجر به فوت یک نفر و اختلافات فی ما بین این دو طایفه شد.

وی افزود: با تشکیل پرونده در دادسرای خرمشهر، ۳۰ نفر در این نزاع دستگیر و تعدادی به اتهام قتل روانه زندان شدند.

باوی در ادامه گفت: به منظور جلوگیری از تشدید اختلافات و پیشگیری از وقوع نزاع‌های دیگر بین این دو طایفه، پرونده جهت صلح و سازش و اصلاح ذات البین به شعبه ۵۳ شورای حل اختلاف ویژه عشایر ارجاع و همان روز اعضای این شعبه با همکاری ستاد صبر و همیاران صلح و همچنین با حضور بزرگان و ریش سفیدان جلساتی تشکیل دادند و با مذاکرات و رایزنی‌های فراوان میان دو طایفه، زمینه را برای حل و فصل بین آنها فراهم کردند.

رئیس توسعه حل اختلاف خاطرنشان کرد: همزمان با ماه محرم و عزاداری‌های امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش، اولیای دم با توجه به اینکه ارادت خاصی به حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس دارند به حرمت این ۲ معصوم بزرگوار و در پویش به عشق حسین(ع) می بخشم از قصاص صرف نظر کردند و این دو طایفه در جلسه ای که با حضور اعضای شعبه ۵۳ شورای حل اختلاف ویژه عشایر ستاد صبر، همیاران صلح، سران عشایر معتمدان و مصلحان همدیگر را بخشیدند و پس از ۲ سال این پرونده منتهی به صلح و سازش شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.