حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
شناسه : 31476

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در بازدید از پیش اعلام نشده از محاکم عمومی و انقلاب استان، با تقدیر از زحمات و تلاش‌های ارزشمند در اجرای برنامه‌های قوه قضاییه گفت: هدف از این دیدار صمیمی، شنیدن نظرات، مشکلات و انعکاس به مسئولان و تلاش برای برطرف کردن مشکلات در استان است. وی با بیان اینکه […]

پ
پ

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در بازدید از پیش اعلام نشده از محاکم عمومی و انقلاب استان، با تقدیر از زحمات و تلاش‌های ارزشمند در اجرای برنامه‌های قوه قضاییه گفت: هدف از این دیدار صمیمی، شنیدن نظرات، مشکلات و انعکاس به مسئولان و تلاش برای برطرف کردن مشکلات در استان است.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های محوری رئیس قوه قضاییه رایگان کردن دادرسی است، افزود: اساسا دادرسی در اندیشه اسلامی، پولی نیست، بنابراین قضات استان برای اجرای سیاست‌های قوه اهتمام جدی دارند؛ امیدواریم در پایان شش ماهه اول سال شاهد ارتقاء در اجرای برنامه ها در استان باشیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اهتمام قضات بر اتقان آرا را مقوله ای مهم و ضروری بیان کرد و گفت: مطالعه دقیق پرونده، بررسی ضمائم و توجه به اظهار نظر کارشناسان و شنیدن دفاعیات اصحاب دعوا در صدور آرای دقیق بسیار موثر است بنابر این انتظار ما از قضات توجه به این موضوعات مهم است.

حجت الاسلام صادقی نیارکی بر ارتباط نزدیک و صمیمی قضات محاکم با قضات دادگاه‌های تجدید نظر بر هم‌افزایی و استفاده از تجارب یکدیگرکه نقش مهمی در کاهش نقض آرا به همراه خواهد داشت، تأکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.