حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
شناسه : 31419

با حضور عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام، دادستان و جمعی از مدیران استانی سالن ملاقات حضوری زندانیان در فضایی استاندارد و مجهز افتتاح شد. مدیرکل زندان های استان ایلام در حاشیه این مراسم گفت: در زندانبانی اسلامی، رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی زندانیان و خانواده های آنان از اهمیت ویژه ای برخوردار […]

پ
پ

با حضور عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام، دادستان و جمعی از مدیران استانی سالن ملاقات حضوری زندانیان در فضایی استاندارد و مجهز افتتاح شد.

مدیرکل زندان های استان ایلام در حاشیه این مراسم گفت: در زندانبانی اسلامی، رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی زندانیان و خانواده های آنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در همین راستا و با کمک خیران و مسئولان زندان مرکزی، سالن ملاقات حضوری زندانیان در فضایی استاندارد به بهره برداری رسید.

وی افزود: برای تحقق مطلوب اهداف سازمانی و پیاده سازی مناسب و هدفمند اولویت های سازمانی تلاش می کنیم و انتظار می رود با پیگیری های مجدانه و همت سنگربانان اصلاح و تربیت، شاهد پیشبرد برنامه های تدوین شده باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.