حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۱۹
شناسه : 31393

 ذبیح الله خداییان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ضمن تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان و امام سجاد (ع) و با ابلاغ سلام ریاست قوه قضاییه، به اقدامات سازمان بازرسی به منظور نظارت بر اجرای قوانین و احصا قوانین اجرا نشده و بر زمین مانده اشاره کرد. وی با اشاره به ماموریت‌های رئیس قوه […]

پ
پ

 ذبیح الله خداییان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ضمن تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان و امام سجاد (ع) و با ابلاغ سلام ریاست قوه قضاییه، به اقدامات سازمان بازرسی به منظور نظارت بر اجرای قوانین و احصا قوانین اجرا نشده و بر زمین مانده اشاره کرد.

وی با اشاره به ماموریت‌های رئیس قوه قضاییه به سازمان بازرسی پیرامون نظارت بر اجرای قوانین و تکالیف قانونی دستگاه‌ها، گفت: سازمان بازرسی در راستای دستورات رئیس قوه قضاییه به این موضوع ورود کرده است و با جدیت دنبال می‌شود.

خداییان در این زمینه قوانین هوای پاک، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ارتقای سلامت اداری و  قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را به عنوان برخی از مصادیق مورد اشاره قرار داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف در استان کردستان را مورد تاکید قرار داد و هدف از سفرهای استانی خود را بررسی مسایل استان‌ها و استفاده از ظرفیت‌های سازمان بازرسی و شورای دستگاه‌های نظارتی در رفع آن‌ها اعلام کرد.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی هم در این دیدار ضمن تسلیت شهادت امام سجاد(ع) از حضور رئیس و مدیران سازمان بازرسی در استان کردستان قدردانی کرد و با اشاره به اقدامات شایسته دستگاه قضایی استان کردستان و سازمان‌های تابعه تاکید کرد: سال گذشته نزدیک به ده هزار نفر به دفتر مراجعات مردمی نماینده ولی فقیه مراجعه کرده‌اند و در این میان نیروی انتظامی و دستگاه قضایی کمترین مراجعات را داشته‌اند که این امر نشاندهنده فعالیت خوب این دو مجموعه است.

وی به برخی از مشکلات استان کردستان از جمله، منابع طبیعی، آب و شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و با تقدیر از سازمان بازرسی به دلیل ورود به ترک فعل مدیران، خواستار ادامه این روند شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به تعطیلی برخی از کارخانه‌های مهم این استان اشاره کرد و ادامه داد: برای رفع برخی از مشکلات و مسائل باید اشتغال ایجاد شود تا آسیب‌ها کاهش یابد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.