حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۳
شناسه : 31347

چند سال گذشته ماموران پلیسی و قضایی استان اردبیل در جریان رسیدگی به درگیری منجر به قتل در اردبیل قرار گرفتند. در این پرونده مرد جوان با اصابت ضربه چاقو توسط همسر خود، فوت کرد. متهم بعد از مواجهه به بازجویی های تخصصی لب به اعتراف گشود و گفت:«روز حادثه با دختر جوانم برای خرید […]

پ
پ

چند سال گذشته ماموران پلیسی و قضایی استان اردبیل در جریان رسیدگی به درگیری منجر به قتل در اردبیل قرار گرفتند.

در این پرونده مرد جوان با اصابت ضربه چاقو توسط همسر خود، فوت کرد.

متهم بعد از مواجهه به بازجویی های تخصصی لب به اعتراف گشود و گفت:«روز حادثه با دختر جوانم برای خرید به بازار رفته بودیم و برای دخترم یک مانتو گران قیمت خریداری کردم. وقتی همسرم از سرکار برگشت و متوجه شد که مبلغ زیادی بابت مانتو خرج کرده ام، با من درگیر شد و دعوای ما بالا گرفت. در جریان این درگیری من از شدت خشم با چاقو ضربه ایی به او زدم که منجر به مرگش شد.»

با اعتراف صریح متهم، پرونده بعد از طی روال قانونی برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان اردبیل ارجاع شد. بنا به درخواست مادر مقتول به عنوان تنها ولی دم پرونده، متهم به قصاص محکوم شد.

هیئت جهادی بخشایش ستاد صبر استان اردبیل، مدتی است در پویشی تحت عنوان «به عشق امام حسین می بخشم» برای جلب رضایت شاکیان پرونده محکومین به قصاص تلاش می کند.

هم زمان با عزاداری سیدالشهدا، اعضای هیئت بخشایش تلاش خود را برای جلب رضایت مادرشوهر متهم آغاز کردند و سر انجام در ایام دهه اول محرم، این مادر داغدیده به حرمت خون حسین(ع) و حضرت زینب(س) از قصاص عروس خود گذشت کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.