حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۵
شناسه : 31341

عمران علی‌محمدی و هیئت همراه با حضور در شعب مختلف حوزه های قضایی دهلران و موسیان ضمن بررسی پرونده‌ها و آمار و عملکرد آنان در جریان کم و کیف امور قرار گرفتند و از نزدیک با کارکنان قضایی و اداری صحبت و ضمن استماع مسائل و مشکلات موجود در حوزه کاری دستورات مقتضی را در […]

پ
پ

عمران علی‌محمدی و هیئت همراه با حضور در شعب مختلف حوزه های قضایی دهلران و موسیان ضمن بررسی پرونده‌ها و آمار و عملکرد آنان در جریان کم و کیف امور قرار گرفتند و از نزدیک با کارکنان قضایی و اداری صحبت و ضمن استماع مسائل و مشکلات موجود در حوزه کاری دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات صادر و از زحمات و تلاش‌های همکاران تقدیر و تشکر کردند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در ادامه با برخی از مراجعین این حوزه قضایی دیدار و گفتگو کرد و پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

علی‌محمدی با اشاره به این که تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های اصلی دستگاه قضا است، ابراز کرد: انتظار داریم با تلاش همکاران قضایی و اداری و در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم پرونده‌های موجود کاهش چشمگیری داشته باشد.

وی بر رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های معوق تاکید کرد و گفت: تمامی پرونده‌های معوق جهت رسیدگی در دستور کار قرار گیرد تا جایی که هیچ گونه پرونده معوق و رسوبی نداشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان ایلام به اهمیت سیاست کاهش جمعیت کیفری اشاره نمود و گفت: باید سعی شود که سیاست حبس زدایی را اعمال نماییم و با استفاده از ظرفیت های قانونی و نهاد های ارفاقی شاهد کاهش جمعیت کیفری باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: در رسیدگی‌ها ، صدور احکام و تصمیمات قضایی به تاسیسات حقوقی جدید توجه و از نظام نیمه آزادی، مراقبت الکترونیک، تبدیل مجازات، تعویق مجازات، آزادی مشروط، مرخصی پایان حبس و … استفاده شود.

گفتنی است دادستان مرکز استان، معاونین قضایی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، معاون توسعه حل اختلاف، رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب ایلام و معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان علی‌محمدی را در این بازدید همراهی می کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.