حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
شناسه : 31309

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، به مناسبت شهادت و بازگشت پیکر مطهر سردار رشید اسلام «عبدالله اسکندری» و همرزمانش در محور خان‌طومان، پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است: بسم‌الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن […]

پ
پ

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، به مناسبت شهادت و بازگشت پیکر مطهر سردار رشید اسلام «عبدالله اسکندری» و همرزمانش در محور خان‌طومان، پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، ماه شهادت و آزادگی و ایثار، ایران اسلامی بار دیگر به شمیم شهدا عطرآگین شد؛ این بار شهدایی که در زمره رهروان طراز اول و برجسته مکتب حسین بن علی(ع) هستند و عاشقی و حریت و دفاع از کیان دین را فرسنگ‌ها دورتر از خانه و کاشانه مشق کردند و برای حراست از حرم آل‌الله، جان عزیزشان را در طبق اخلاص نهادند.

در میان این دلیرمردان سرافراز و کواکب آسمان غیرت و شجاعت، نام و آوازه سردار «عبدالله اسکندری» درخشان و پر تلألو است؛ سرداری که در ایام دفاع مقدس ، پیوسته در سرزمین‌های نور و حماسه، شهادت را می‌جویید و عاقبت ، رزق و روزی‌اش پاسداری از حرم عقیله بنی هاشم(س) و فوز عظیم شهادت در این راه با سری جدا از پیکر شد.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت بابت شهادت این بزرگمردان عاشورایی بویژه شهید عبدالله اسکندری به محضر حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) و نایب برحقش حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و خانواده‌های صبور و همرزمانشان، از عموم مردم حسینی و شهیدپرور ایران اسلامی که در آیین‌های وداع و تشییع پیکر‌های مطهر این شهدا، حضوری پر شور و شعور داشتند، قدردانی می‌کنم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.