حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
شناسه : 31306

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، طی پیامی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت. متن این پیام به شرح ذیل است: رسالت اصحاب رسانه و خبر در همه مقاطع بویژه دوران حاضر بسیار خطیر و ارزشمند است؛ در عصر جنگ ترکیبی دشمنان حق و حقانیت علیه اسلام ناب و تلاش […]

پ
پ

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، طی پیامی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

رسالت اصحاب رسانه و خبر در همه مقاطع بویژه دوران حاضر بسیار خطیر و ارزشمند است؛ در عصر جنگ ترکیبی دشمنان حق و حقانیت علیه اسلام ناب و تلاش همه‌جانبه سلطه‌گران برای نفوذ فرهنگی در کشور، خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند در جبهه جهاد تبیین و روشنگری، فعالانه و حق‌طلبانه کنشگری کنند و به پاسداشت ارزش‌های والای انسانی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه بپردازند.

۱۷ مرداد روز خبرنگار، که امسال مقارن با روز عاشورا ، روز شهادت مظهرحق‌طلبی تمام اعصار شده است را گرامی می‌داریم و از خداوند متعال برای خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای کشور، استواری و ثابت‌ قدمی در نشر حقایق و فضایل و دوری و احتراز از کژی‌ها و ناراستی‌ها را مسئلت می‌نماییم و آرزو داریم که آنها با قول سدید و قلم و بیان رسا و شیوا، بیش از پیش در مسیر جهاد تبیین و بیان ارزش‌های الهی و انسانی وتزریق روحیه امید در جامعه کوشا باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.