حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
شناسه : 31300

 به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در پیامی روز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه را گرامی داشت. متن این پیام به شرح ذیل است: نقش قوه قضاییه در تحقق عدالت و صیانت از سلامت کل نظام، نقشی بی‌بدیل است؛ با عنایت به این مهم و توجه به اثرگذاری برجسته قاضی و مسئول […]

پ
پ

 به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در پیامی روز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

نقش قوه قضاییه در تحقق عدالت و صیانت از سلامت کل نظام، نقشی بی‌بدیل است؛ با عنایت به این مهم و توجه به اثرگذاری برجسته قاضی و مسئول قضایی عادل، کارآمد و پرهیزگار در عدالت‌گستری، جایگاه حساس و خطیر مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه در حراست و محافظت از سلامت قضات و کارکنان دستگاه قضایی و پیشگیری از آلودگی، نفوذ و انحراف مجموعه، بیشتر نمود می‌یابد.

رعایت تقوا و تَورع در قوه قضاییه و از جانب مسئولان و کارکنان قضایی مقوله‌ای ضروری و حیاتی است؛ لذا دستگاه حافظ و صیانت‌کننده از قضات نیز باید به مراتب از تقوا و وَرع بیشتری محظوظ و بهره‌مند باشد؛ بر همین مبناست که اتخاذ رویکرد و نگاه ویژه به مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه، امری واجب و الزامی است.

نیروها و عوامل حفاظت اطلاعات قوه قضاییه تاکنون ضمن تلفیق تدبیر و اقتدار و عطوفت، با رویکرد پیشگیرانه و طبیب‌گونه، خدمات ارزنده و مجاهدت‌های صادقانه و خالصانه‌ای در ایفای مأموریت‌های خطیر خود عرضه داشته‌اند و امید است با عنایات ویژه امام زمان (عج) و در پیروی از منویات مقام معظم رهبری مدظلّه‌العالی، این خدمات و مجاهدت‌های مخلصانه استمرار یابد تا شاهد کوچکترین لغزش فکری و فعلی در دستگاه قضایی نباشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.