حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۴
شناسه : 31207

آرش ناصر پیرسرایی با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری، گفت: ۳ نفر از متهمان و محکومان در کهریزک با استفاده از پابندهای الکترونیکی آزاد شده‌اند. پیرسرایی با اشاره به میزان صلح و سازش در پرونده‌ها، تاکید کرد: در حدود هزار و ۳۶۸ فقره پرونده سازش صورت گرفته […]

پ
پ

آرش ناصر پیرسرایی با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری، گفت: ۳ نفر از متهمان و محکومان در کهریزک با استفاده از پابندهای الکترونیکی آزاد شده‌اند.

پیرسرایی با اشاره به میزان صلح و سازش در پرونده‌ها، تاکید کرد: در حدود هزار و ۳۶۸ فقره پرونده سازش صورت گرفته که حدود ۳۰ درصد پرونده‌های ورودی را شامل می‎شود.

وی درباره آزادسازی و رفع تصرف اراضی در شهرستان کهریزک نیز گفت: این موارد ۱۰۲ مورد بوده که جمعا یک میلیون و ۱۹۱ هزار و ۱۶۸ متر مربع را شامل می‎شود.

رئیس حوزه قضایی کهریزک درباره میزان رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی نیز گفت: این موارد ۶ فقره پرونده بوده که ۵ مورد از آنها مختومه شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.