حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۰
شناسه : 31204

حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا در مورد ملاقات های مردمی صورت گرفته در استان سیستان و بلوچستان در یکسال گذشته، گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع دیدارهای مردمی به صورت چهره به چهره انجام می‎شود. رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دیدارهای مردمی روزهای سه شنبه هر هفته برگزار شده و در […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا در مورد ملاقات های مردمی صورت گرفته در استان سیستان و بلوچستان در یکسال گذشته، گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع دیدارهای مردمی به صورت چهره به چهره انجام می‎شود.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دیدارهای مردمی روزهای سه شنبه هر هفته برگزار شده و در سال گذشته به درخواست بیش از هزار و ۵۰۰ مراجعه کننده رسیدگی شده است، بیان کرد: به طور کلی در یکسال گذشته به درخواست بیش از ۶ هزار و ۴۷۰ مراجعه کننده توسط دادستان‎های حوزه قضایی، معاونان قضایی، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب و رئیس شورای حل اختلاف استان رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۴۱ مورد خدمات مشاوره حقوقی رایگان در مساجد، میعادگاه‌های نماز جمعه و دفاتر تسهیلگری در استان به مراجعان ارائه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا تصریح کرد: درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، رسیدگی مجدد به پرونده‌هایی که رای آن‌ها قطعی شده و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات‎های مردمی استان سیستان و بلوچستان بوده است.

واحد ملاقات مردمی دادگستری استان سیستان و بلوچستان در طول هفته به پاسخگویی و دریافت مکاتبات و درخواست‌های مراجعان می‌پردازد؛ همچنین این واحد با تعیین وقت و دعوت از مراجعان به‌ صورت ارسال پیامک نشست‌های دیدار مردمی را به‌ صورت هفتگی و در جهت پاسخگویی به مراجعان برگزار می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.