حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
شناسه : 31145

جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی به ریاست عمران علی‌محمدی به منظور جلوگیری از پدیده زمین خواری، تغییر کاربری اراضی منابع طبیعی و کشاورزی و نحوه برخورد قانونی با متخلفان با حضور کلیه مدیران ادارت و نهادهای مربوطه در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد. یکی از مهم […]

پ
پ

جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی به ریاست عمران علی‌محمدی به منظور جلوگیری از پدیده زمین خواری، تغییر کاربری اراضی منابع طبیعی و کشاورزی و نحوه برخورد قانونی با متخلفان با حضور کلیه مدیران ادارت و نهادهای مربوطه در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد.

یکی از مهم ترین موضوعات مورد بررسی در دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و اراضی ملی ساخت و سازهای غیر مجاز منطقه تنگ حمام بود که در این خصوص بخشنده دادستان مرکز استان اظهار کرد: افرادی که در منطقه تنگ حمام ساخت و ساز غیر مجاز داشته اند با توجه به این که قبلا به آنان مهلت ۳۰ روز داده شده است ۱۵ روز فرصت دارند که آن ها را رفع تصرف کنند و در غیر این صورت بعد از این مدت، ساخت و سازهای آن ها تخریب می شود.

بخشنده از حمایت کامل دستگاه قضایی از مدیران در جهت حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی خبر داد و بر اهمیت مبحث پیشگیری در جهت حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد.

وی در خصوص ساخت و ساز های غیرمجاز در سطح شهر ایلام گفت: در شهر ایلام تاکید شده که شهرداری یگان اجرائیات را فعال کند و دیگر نمی پذیریم که ساخت و ساز غیرمجازی در استان خارج از حدود پروانه و یا بدون پروانه داشته باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.