حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
شناسه : 31094

 بهروز عباسی اظهار کرد: به منظور استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش در پرونده های کیفری و بویژه پرونده های اجرای احکام کیفری در راستای سیاست‌های کلی دستگاه قضایی و کاهش جمعیت کیفری و اجرای عدالت ترمیمی شعبه ی ویژه در دادسرای زنجان تشکیل و شروع به فعالیت کرد. وی […]

پ
پ

 بهروز عباسی اظهار کرد: به منظور استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش در پرونده های کیفری و بویژه پرونده های اجرای احکام کیفری در راستای سیاست‌های کلی دستگاه قضایی و کاهش جمعیت کیفری و اجرای عدالت ترمیمی شعبه ی ویژه در دادسرای زنجان تشکیل و شروع به فعالیت کرد.

وی افزود : در مدت یک ماه از تشکیل این شعبه ۱۴۰ پرونده اجرای احکام کیفری دادسرای به این شعبه برای سازش ارجاع شد که از این تعداد ۳۶ پرونده منجر به سازش شد.

دادستان زنجان با تأکید بر این موضوع که اصولا سازش در پرونده های کیفری به مراتب سخت تر و پیچیده تر از پرونده های حقوقی است ادامه داد : اجرای سیاست‌های کلی دستگاه قضایی و عنایت به تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص توجه به امر صلح و سازش و نقش آن در تسریع در احقاق حقوف افراد ، شعب ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف پرونده های کیفری در دادسرای زنجان تشکیل شد.

عباسی ضمن تاکید بر ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات البین افزود: با فعالیت این شعبه شاهد احقاق حق، کاهش اطاله دادرسی و تعیین تکلیف سریع پرونده ها از طریق مصالحه طرفین و به تبع آن کاهش جمعیت کیفری در زنجان خواهیم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.