حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
شناسه : 31076

حجت الاسلام المسلمین اکبری در حاشیه این دیدار با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برقراری ارتباط نزدیک وبی واسطه با مردم وهمچنین تأکیدات رئیس قوه قضاییه در این خصوص اظهار کرد: دادگستری استان در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی و سند تحول با برقراری میز خدمت و جلسات دیدار مردمی در سراسر استان، […]

پ
پ

حجت الاسلام المسلمین اکبری در حاشیه این دیدار با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برقراری ارتباط نزدیک وبی واسطه با مردم وهمچنین تأکیدات رئیس قوه قضاییه در این خصوص اظهار کرد: دادگستری استان در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی و سند تحول با برقراری میز خدمت و جلسات دیدار مردمی در سراسر استان، اقدامات لازم جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات قضایی مردم را پیگیری می کند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران افزود: جلسات دیدار مردمی در راستای صیانت از حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور قضایی و حقوقی شهروندان سه شنبه هر هفته برگزار می‌شود.

گفتنی است در دیدارمردمی امروز مسئولان قضایی استان مازندران، مطالبات قضایی ۱۲۰ نفر از مردم بررسی و دستورات قضایی لازم در این خصوص داده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.