حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
شناسه : 31086

 حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با حضور در مراسم زیارت عاشورای کارکنان دادسرای زنجان در دیدار صمیمی با دادستان، معاونان و قضات با تأکید بر حفظ حقوق عامه و اجرای عدالت در دستگاه قضایی، بیان کرد: مهمترین رسالت دستگاه قضایی اجرای عدالت و احقاق حقوق مراجعان است. وی با تقدیر از تلاش‌های قضات و […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با حضور در مراسم زیارت عاشورای کارکنان دادسرای زنجان در دیدار صمیمی با دادستان، معاونان و قضات با تأکید بر حفظ حقوق عامه و اجرای عدالت در دستگاه قضایی، بیان کرد: مهمترین رسالت دستگاه قضایی اجرای عدالت و احقاق حقوق مراجعان است.

وی با تقدیر از تلاش‌های قضات و کارکنان دادسرای زنجان، گفت: برابر گزارش بازرسان دادستانی کل کشور، دادسرای زنجان در اجرای محورهای چهارگانه قوه قضاییه بسیار خوب و موفق بوده که این امر نشان از اهتمام و اراده جدی قضات در تحقق سیاست‌ها است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه مبارزه قاطع و سریع با فساد از ماموریت‌های دادسرا و از برنامه‌های اولویت دار دستگاه قضایی استان است، ادامه داد: دادسراها به عنوان گلوگاه و صف مقدم رسیدگی به پرونده‌ها محسوب می‌شود و سختی و استرس بالای کار در دادسرا بر همگان کاملا مشهود و محسوس است بنابراین حمایت از کارکنان و تلاش برای رفع مشکلات دستور کار مدیریت دادگستری استان زنجان قرار دارد .

وی نظارت جدی و مستمر دادسراها بر ضابطان را موضوعی مهم در اجرای عدالت و حقوق عامه برشمرد و تأکید کرد: انجام دقیق و قاطع وظایف محوله و دستورات قضایی توسط ضابطان در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های دستگاه قضایی بسیار موثر است .

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به راه اندازی شعبه ویژه سازش پرونده‌های کیفری در دادسرای زنجان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف در سازش پرونده‌های اجرای احکام کیفری گامی موثر در کاهش موجودی پرونده در این حوزه است.

در ابتدای این دیدار صمیمی دادستان مرکز استان، معاونان و قضات دادسرای عمومی و انقلاب به بیان مشکلات پرداختند.

گفتنی است در پایان این دیدار از قضات برتر دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان تجلیل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.