حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
شناسه : 30913

 سید محمد موسویان با بیان اینکه ۲۷ نفر در سال ۱۴۰۰ از قصاص نفس رهایی یافتند، اظهار کرد: فلسفه تشکیل شوراهای حل اختلاف ایجاد صلح و سازش با استفاده از ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان است. وی  این امر مهم را قدردان زحمات کارکنان زحمتکش و خدوم شوراهای حل اختلاف دانست و گفت: در سال […]

پ
پ

 سید محمد موسویان با بیان اینکه ۲۷ نفر در سال ۱۴۰۰ از قصاص نفس رهایی یافتند، اظهار کرد: فلسفه تشکیل شوراهای حل اختلاف ایجاد صلح و سازش با استفاده از ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان است.

وی  این امر مهم را قدردان زحمات کارکنان زحمتکش و خدوم شوراهای حل اختلاف دانست و گفت: در سال ۱۴۰۰ با تلاش همکاران شوراهای حل اختلاف در سطح استان اصفهان ۲۷ فقره پرونده قصاص به مصالحه رسیده و با گذشت اولیا دم از اجرای حکم، محکوم علیه ها از قصاص نفس رهایی یافتند و به زندگی بازگشتند.

 رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان گذشت خانواده‌های اولیای دم را اقدامی ارزشمند و خدا پسندانه عنوان کرد.

موسویان در پایان از کارکنان شوراهای حل اختلاف در ایجاد امر سازش و گسترش آن در سطح جامعه تشکر کرد و بر ضرورت این امر تاکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.