حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
شناسه : 30904

 حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری اظهار کرد: صیانت از حقوق شهروندی در چارچوب قانون احترام به آزادی‌های مشروع و دستور العمل حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی در قوه قضاییه مورد توجه و تاکید است. رئیس کل دادگستری استان مازندران بابیان اینکه و حفظ حرمت، کرامت و ارزش‌های انسانی مردم و ارباب رجوع در دستگاه قضایی برای همه […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری اظهار کرد: صیانت از حقوق شهروندی در چارچوب قانون احترام به آزادی‌های مشروع و دستور العمل حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی در قوه قضاییه مورد توجه و تاکید است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران بابیان اینکه و حفظ حرمت، کرامت و ارزش‌های انسانی مردم و ارباب رجوع در دستگاه قضایی برای همه کارکنان ضروری است، اظهار کرد: همه باید همواره حس خدمت‌گزاری به ارباب رجوع را داشته باشند. تشکیل و فعالیت هیئت‌های نظارت بر حفظ حقوق شهروندی نشانه اهتمام قوه قضاییه به رعایت حقوق شهروندان است.

وی تصریح کرد: هم اکنون به صورت تخصصی و مستمر بازرسی از حوزه‌های قضایی، کلانتری‌ها و بازداشتگاه‌ها صورت می گیرد و رفع هرگونه مشکل در زمینه نقض حقوق شهروندی پیگیری و دنبال شود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: درسه ماهه نخست سال ۱۶پرونده در دبیرخانه حفظ حقوق شهروندی تشکیل و ۳ جلسه برگزار شد و ۹مورد پرونده مختومه و به ۲ نفر تذکر داده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.