حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17825 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۰
شناسه : 30836

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان  اظهار کرد: یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان با هماهنگی دادگستری استان، تعداد ۶ دستگاه کانتینر حاوی ۱۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق (گازوئیل) را در بندر شهید رجایی بندرعباس کشف و ضبط کرده است. علیرضا احمدی منش در ادامه افزود: بر اساس مدارک موجود، این محموله با […]

پ
پ

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان  اظهار کرد: یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان با هماهنگی دادگستری استان، تعداد ۶ دستگاه کانتینر حاوی ۱۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق (گازوئیل) را در بندر شهید رجایی بندرعباس کشف و ضبط کرده است.

علیرضا احمدی منش در ادامه افزود: بر اساس مدارک موجود، این محموله با عنوان «پودر سنگ» اعلام شده و قرار بود به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس ارسال شود.

وی تصریح کرد: این محموله بزرگ سوخت در محدوده منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی کشف شده است و با توجه به مغایرت کالای اظهار شده با کالای مکشوفه، ارتکاب جرم قاچاق محرز است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: به منظور بررسی ابعاد مختلف موضوع و جهت شناسایی و دستگیری متخلفان، دستورات ویژه ای صادر شده ‌که نتایج آن پس از تکمیل روند تحقیقات متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.