حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۹
شناسه : 30839

 محمد فرجام طاهری در حاشیه مراسم صلح و سازش در محل مصلی رودبارجنوب، اظهار کرد: با تلاش وکوشش امام جمعه و جامعه روحانیت ،مسئولان قضایی، اجرایی، صلح یاران شورای حل اختلاف، مصلحین و حکمین قرآنی و نهادهای نظامی، انتظامی و همکاری سران طوایف، سران و متنفذین سه طایفه بزرگ در جنوب استان با توکل به […]

پ
پ

 محمد فرجام طاهری در حاشیه مراسم صلح و سازش در محل مصلی رودبارجنوب، اظهار کرد: با تلاش وکوشش امام جمعه و جامعه روحانیت ،مسئولان قضایی، اجرایی، صلح یاران شورای حل اختلاف، مصلحین و حکمین قرآنی و نهادهای نظامی، انتظامی و همکاری سران طوایف، سران و متنفذین سه طایفه بزرگ در جنوب استان با توکل به خداوند متعال میثاق نامه صلح و دوستی را امضا کردند.

وی نبود اختلاف و وجود امنیت را باعث رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی و ایجاد اشتغال دانست و گفت: در فضای امن است که رغبت سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی و فرصت های اشتغال فراهم می شود.

رئیس دادگستری رودبار جنوب ضمن تقدیر تشکر از روحیه گذشت طوایف و همت و پیگیری همه کسانی که برای این عمل خداپسندانه تلاش کردند، گفت: در این منطقه ظرفیت صلح و سازش و حل و فصل اختلافات از طریق سران طوایف به خوبی ممکن است.

گفتنی است این جلسه در محل مصلی شهرستان رودبار با حضور رئیس دادگستری و دادستان عمومی وانقلاب شهرستان، امام جمعه موقت و فرماندار و جمعی ازمسئولان و مردم برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.