حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
شناسه : 30815

 در ادامه ملاقات های مردمی رئیس کل دادگستری استان زنجان با قشرهای مختلف مراجعان که بصورت منظم در طول هفته و بویژه روزهای یکشنبه هر هفته برگزار می شود در طول یک هفته گذشته با ۴۵ نفر از مراجعان نقاط مختلف استان ملاقات صورت گرفت. در این دیدار به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان […]

پ
پ

 در ادامه ملاقات های مردمی رئیس کل دادگستری استان زنجان با قشرهای مختلف مراجعان که بصورت منظم در طول هفته و بویژه روزهای یکشنبه هر هفته برگزار می شود در طول یک هفته گذشته با ۴۵ نفر از مراجعان نقاط مختلف استان ملاقات صورت گرفت.

در این دیدار به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان اعم از اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، مرخصی زندانی، تسریع در رسیدگی و تقاضای عفو و بخشودگی رسیدگی شد.

گفتنی است این دیدار ها در محیطی صمیمی و با سعه صدر رئیس کل دادگستری زنجان برگزار می شود و پس از استماع درخواست های مراجعان دستورات لازم را جهت رسیدگی به واحدهای ذیربط صادر می کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.