حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
شناسه : 30612

 احمدرضا بهرامی با حضور در شعب محاکم تجدید نظر و دیدار با قضات این محاکم زحمات و تلاشهایشان تجلیل کرد. وی در این مراسم با تأکید بر اهمیت کار قضا، بیان کرد: قسم یاد کرده‌ایم که پاسدار عدالت باشیم و این پاسداری جز با استقلال محقق نخواهد شد. وی افزود: قاضی در رسیدگی و صدور […]

پ
پ

 احمدرضا بهرامی با حضور در شعب محاکم تجدید نظر و دیدار با قضات این محاکم زحمات و تلاشهایشان تجلیل کرد.

وی در این مراسم با تأکید بر اهمیت کار قضا، بیان کرد: قسم یاد کرده‌ایم که پاسدار عدالت باشیم و این پاسداری جز با استقلال محقق نخواهد شد.

وی افزود: قاضی در رسیدگی و صدور رأی مافوقی جز شرع و قانون ندارد لذا تقید و پایبندی قاضی به این امر مستلزم برخورداری وی از ویژگی‌هایی همچون دانش، شجاعت و متانت است.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های قضایی و صدور آراء متقن منوط به استقلال قاضی است و باید ضمن محترم شمردن این استقلال حمایت‌های لازم از وی صورت پذیرد تا با آزادی و آرامش خاطر به قضاوت بپردازد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.