حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
شناسه : 30609

 ناصر عتباتی با صدور دستوری به دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان آذربایجان غربی، از آن‌ها خواست در راستای صیانت از حقوق عامه و حفظ بیت المال و بهره مندی یکسان مردم از حامل‌های انرژی به ویژه برق در ایام گرم تابستان، نظارت مستمر و پایش دقیق اعمال کنند. وی در این دستور با اشاره به استفاده […]

پ
پ

 ناصر عتباتی با صدور دستوری به دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان آذربایجان غربی، از آن‌ها خواست در راستای صیانت از حقوق عامه و حفظ بیت المال و بهره مندی یکسان مردم از حامل‌های انرژی به ویژه برق در ایام گرم تابستان، نظارت مستمر و پایش دقیق اعمال کنند.

وی در این دستور با اشاره به استفاده غیرمجاز و غیرمتعارف تعدادی سودجو در استخراج رمز ارزها و مصرف بی رویه برق به نیاز ضروری همه اقشار به نیروی برق در ایام گرم تابستان تاکید و رصد، پایش و نظارت و در صورت نیاز برخورد قاطع با متخلفان را خواستار شده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در قسمت دیگری از دستور خود از دادستان‌ها خواسته تا با هماهنگی لازم با ضابطان و همچنین ادارات برق و سایر نهادهای مرتبط از هرگونه استفاده  غیرمجاز از برق و دایرکردن مکان‌های استخراج رمز ارز ممانعت و برخورد لازم قانونی را با ناقضان قانون معمول کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.