حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
شناسه : 30590

بختیاری در راستای صیانت از حقوق عامه، به طور سرزده از بیمارستان شهید امیرمومنین(ع) بازدید و به مشکلات و درخواست‌های بیماران و همراهان آنها رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد. بختیاری در حاشیه این بازدید بیان کرد: تمام دست اندرکاران و مسئولان باید رضایتمندی مراجعان را در دستور کار قرار دهند و خدمت صادقانه […]

پ
پ

بختیاری در راستای صیانت از حقوق عامه، به طور سرزده از بیمارستان شهید امیرمومنین(ع) بازدید و به مشکلات و درخواست‌های بیماران و همراهان آنها رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد.

بختیاری در حاشیه این بازدید بیان کرد: تمام دست اندرکاران و مسئولان باید رضایتمندی مراجعان را در دستور کار قرار دهند و خدمت صادقانه را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

دادستان خدابنده خاطر نشان کرد: عملکرد بیمارستان امیر المومنین(ع) در دوران همه گیری کرونا قابل قبول بوده و ادامه این روند با توجه به شیوع دوباره این بیماری باید در دستور کار قرار گیرد تا سلامت و رضایت مراجعان حاصل شود.

بختیاری در ادامه این بازدید و در راستای رفاه مراجعان بیمارستان، دستور آسفالت ریزی کل محوطه بیمارستان توسط شهرداری ظرف حداکثر ۲ هفته را صادر کرد.

در این بازدید با تعدادی از بیماران مستقر در اورژانس و بخش‌های مختلف گفت‌وگو شد که دادستان خدابنده ضمن کسب اطلاع از پرسنل درمانی، پرونده بیمارستانی آن بیماران را بررسی و تذکرات لازم را ارائه کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.