حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۱۷
شناسه : 30533

 به مناسبت عید سعید غدیر خم در مراسمی با حضور عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام، بخشنده دادستان عمومی و انقلاب و سایر مسئولان استان ۱۲ زندانی محکوم مالی استان ایلام از زندان آزاد شدند. رئیس کل دادگستری استان ایلام در این مراسم در سخنانی با تاکید بر ارزش معنوی و اجر الهی دستگیری از […]

پ
پ

 به مناسبت عید سعید غدیر خم در مراسمی با حضور عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام، بخشنده دادستان عمومی و انقلاب و سایر مسئولان استان ۱۲ زندانی محکوم مالی استان ایلام از زندان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این مراسم در سخنانی با تاکید بر ارزش معنوی و اجر الهی دستگیری از نیازمندان و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، آزادی ۱۲ نفر از مددجویان زندان مرکزی ایلام را اقدامی ارزشمند و بزرگ توصیف کرد و افزود: این آزادی و بازگشت به آغوش گرم خانواده‌ها باید پیش زمینه‌ای برای واکاوی در گذشته و برنامه ریزی برای آینده و رسیدن به یک زندگی سالم و الهی باشد.

وی اقدامات تامینی و تربیتی را در زندان های استان منطبق با اصول زندانبانی اسلامی دانست و تاکید کرد: مهارت آموزی یکی از موارد قابل توجه در زندان برای حرفه آموزی و تامین اشتغال و درآمد افراد است.

علی‌محمدی توجه به خانواده زندانیان و معیشت آنان را از دیگر دغدغه‌های دادگستری استان ایلام دانست و گفت: با توجه به ضرورت این امر، دستورات لازم به مرکز خدمات اجتماعی و انجمن حمایت از زندانیان داده شده است تا در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر کمک به خانواده زندانیان، بسته‌های معیشتی بین این قشر، توزیع شود.

آزادی این ۱۲ زندانی با کمک های ستاد دیه، بسیج حقوق دانان سپاه استان و انجمن حمایت از زندانیان انجام شد و این افراد به آغوش خانواده بازگشتند.

گفتنی است از ابتدای سال تا کنون ۷۱ زندانی با همت ستاد دیه، خیران و نهادهای حمایتی به آغوش خانواده خود بازگشتند که از این میان ۵۳ زندانی جرایم غیر عمد و ۱۸ زندانی محکوم مالی نیازمند آزاد شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.