حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۴
شناسه : 30501

علی صالحی با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار کرد: ۱۱۰ نفر از زندانیان نیازمند به مساعدت مالی اعم از جرایم عمد و غیر عمد که در زندان های استان تهران بازداشت بودند؛ با همکاری خیران از زندان آزاد شدند. دادستان تهران گفت: از محل اعتبارات خیران، با همکاری ستاد دیه، انجمن حمایت […]

پ
پ

علی صالحی با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار کرد: ۱۱۰ نفر از زندانیان نیازمند به مساعدت مالی اعم از جرایم عمد و غیر عمد که در زندان های استان تهران بازداشت بودند؛ با همکاری خیران از زندان آزاد شدند.

دادستان تهران گفت: از محل اعتبارات خیران، با همکاری ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان و اوقاف و امور خیریه مبلغ ۳ میلیارد تومان جمع آوری شد و ۱۱۰ نفر از جمله ۱۴ نفر خانم و ۲ نفر از مددجویان زیر ۱۸ سال کانون اصلاح و تربیت از زندان آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

صالحی اضافه کرد: با تلاش دادیاران ناظر و شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان ها و همچنین مرکز مراقبت بعد از خروج، شکات از بخشی طلب خود با نیت ارادت به مولای متقیان حضرت علی(ع) گذشت کردند و مابقی بدهی توسط خیران پرداخت شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.