حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۳۴
شناسه : 30493

رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین به صورت سرزده از زندان مرکزی قزوین بازدید و با مددجویان دیدار و گفت وگو کردند. علی شعبانی در این بازدید با تبریک دهه امامت و ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم، اظهارکرد: زندان بهترین فرصت برای خودسازی افرادی است که دچار لغزش […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین به صورت سرزده از زندان مرکزی قزوین بازدید و با مددجویان دیدار و گفت وگو کردند.

علی شعبانی در این بازدید با تبریک دهه امامت و ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم، اظهارکرد: زندان بهترین فرصت برای خودسازی افرادی است که دچار لغزش و مرتکب جرم شده‌اند و باید تلاش کنند خود را در مسیر اصلاح قرار دهند تا پس از آزادی حتی از لغزش انسان های دیگر نیز جلوگیری کنند.

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین نیز در جمع مددجویان، گفت: سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان با جدیت در اولویت کاری دادستانی مرکز استان قرار دارد و وضعیت مددجویان به صورت مورد به مورد بررسی خواهد شد، تا مددجویانی که امکان آزادی آنها با استفاده از نهادهای ارفاقی امکان پذیر است، از فرصت های قانونی بهره‌مند شده و شرایط حضور مجدد آنان در کنار خانواده هایشان و جامعه فراهم شود.

در این بازدید یک مددجو با دستور رئیس کل دادگستری استان قزوین و پس از تحمل ۱۵ سال حبس، با استفاده از نهادهای ارفاقی آزاد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.